Vil du udstille?

Kære udøvende kunstner

Furesø Kunstforening sætter udstillinger op i Farum Kulturhus fire gange hver sæson, som løber fra august til juli det følgende år.

Vi har fantastiske muligheder i Ganggalleriet og det store Galleri i Farum Kulturhus, hvor vi kan udstille kunst for tre til fem kunstnere ad gangen.

På denne side kan du se fotos af vores gallerier.
Vi har god plads til alle kunstarter. Billedkunst på væggene kan være malerier i olie, akryl og akvarel. Vi har også udstillinger med fotokunst, collager eller tekstiler, såvel som mixed media.

Gallerierne har god plads til kunst på gulvene, både på podier og direkte på gulvet.
Her udstiller vi glas, keramik, granit, træ, beton og andre skulpturer. I det store galleri er der højt til loftet, så installationskunst er også velkommen.

Hvis du har fået lyst til at udstille i vores flotte lokaler, så send os en mail til med informationer om din kunst samt et link til nogle fotos til:

Jeg ønsker at udstille

Bliv medlem

Kort om os

Furesø Kunstforening har formidlet kunstoplevelser i mere end 50 år til medlemmer og kunstinteresserede, der har deres gang i Farum Kulturhus. Som medlem har du mulighed for at vinde indkøbt kunst og deltage i arrangementer og udflugter.

FURESOE-KUNSTFORENING.DK

farumkulturhus.dk